Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Zetterblom - 9 augusti 2010 17:48

Här är Otto i full action med att döda sin (gummi) höna, om den mot förmodan inte redan var död då den kom hem från affären.

      

Av Zetterblom - 9 augusti 2010 17:46

Det enda positiva som jag ser det med den tid vi är på väg mot, är att man får mysa till det lite inomhus.

  

Av Zetterblom - 9 augusti 2010 17:39

Nu i helgen som varit har jag haft farmor (alltså dotterns gammelfarmor) på besök. Mycket uppskattat av inte minst dottern, men sjävklart av mej också. I lördags hann vi med en massa skapande. Jag har så mycket humle här hemma och de har i år mängder av kottar. Titta bara så mycket fint man kan göra av det. Ja då farmor fick med sig hem till sej också.

Jaha då har jag glömt att rotera bilden, men ivilket fall som helst så blev det jättefint på min nymålade dörr.

Sen slaktade vi ett cykeldäck och dekorerade lite i ett träd.

       

Ovido - Quiz & Flashcards