Alla inlägg under december 2010

Av Zetterblom - 28 december 2010 20:34

Nu är vi hemma igen efter att tillbringat några dagar på "hemmaplan" hos mor och far. Känns lite som att jag varit på resande fot hela december, så nu ska jag bara slappa och ha det bra.

Jag har varit på den årliga jultjejträffen i Stockholm. Det blev shopping, god mat, god dricka, föreställning med Maria Lundqvist samt en hel del struntprat. Sena nätter blev det med så jag skulle behövt vara ledig och vila upp mej efteråt :)

Sen har jag hunnit med en Stockholmsresa till med hela familjen, men då var det för att ställa ut Otto på Stockholms Hundmässa. Gick faktiskt hyfsat. Han skötte sig bra och fin bra kritik, så han slutade 3:a bästa hane med R-cacib.

Dottern saknade utställningskompisarna Jamie och Jade. Var var ni ?

Men nu är vi hemma och ska stanna hemma ett bra tag. (Säger jag nu:)

    

Av Zetterblom - 28 december 2010 20:32

Här är några bilder från mitt julhem.

    

Av Zetterblom - 28 december 2010 20:26

Ibland blir Otto så trött så trött!

  


Av Zetterblom - 28 december 2010 20:19

Jag har varit dålig på att skriva här under hösten, men tiden har inte riktigt räckt till. Det har varit fullt upp med vardagens alla sysslor. Men vi har haft extra projekt. Vi har satt upp en vägg här hemma, då jag tröttnade på att se alla sportpryttlar ligga och drälla. Ridgrejor, golfgrejor, gympakläder, skridskor, bandygrejor mm mm.

Väggen blev jättebra. Jag tvingade min stackars make att ta in ett av våra gamla fönster och sätta det i väggen för att få ljusinsläpp. Ja, se själva!

    


Ovido - Quiz & Flashcards