Alla inlägg den 3 april 2009

Av Zetterblom - 3 april 2009 06:31

Ett lustigt fenomen med mina hundar (ja dom tidigare, och den nuvarande) är att de är så överdrivet sociala och kelsjuka på morgnarna. T ex på fredagar då jag måste masa mej upp 04.40 Otto är så glad så glad. Jag får så mycket pussar, och han pratar och gnäller. När jag sen går upp, ja då går han och lägger sej igen. Tack för den du. Fenomenet uppstår också gärna på helger, samt andra lediga dagar om familjen händelsevis fortfarande skulle sova och klockan har passerat 06.00 Gissa om mormor och morfar gillar det när vi sover där eller de hos oss. Tur att dottern i huset i allafall uppskattar sin bror vid (nästan) alla tider på dygnet. De brukar gå in på hennes rum och pyssla lite istället för att vara kvar med morgongriniga föräldrar.

Skönt, imorgon är det lördag, jag får nog sova ända till 06.30 om jag har tur.

Ovido - Quiz & Flashcards