Alla inlägg den 10 april 2016

Av Zetterblom - 10 april 2016 19:39

Idag har det varit en helt underbar dag! Jag har fått gått och pysslat ensam på morgonkvisten Det är så skönt tycker jag, att medans resten av huset sover pyssla runt. Den här morgonen passade jag på att måla ett matsalsprojekt och ta hand om gårdagen disk. Sen gjorde jag iordning en ordentlig frunch, men den fick jag också äta i ensamhet    då resten av familjen låg och sov så gott. Inte ens hunden gjorde mig sällskap. Det var jag, de tända ljusen och ljudboken. Det gick inte av för hackor det heller. Familjen vaknade dock tillslut så de kunde göra mig sällskap på en långpromenad i skogen. Helt underbart!! När vi kom hem så smaskade vi på en supergod oreocheesecake som dottern gjort.

 

Sen var det full fart framåt. Uteplatsen städades, gräset klipptes, bilen städades och altanerna tvättades. Det känns så skönt när man har så mycket energi och orkar så mycket

   

Sen gör det inte saken sämre att man blir nöjd med resultatet. Nu tänker jag ta en välbehövlig vila.

Trevlig kväll på er allihopa!

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards